Gudfadern fyller år

Glöm inte detta, det är lite viktigt faktiskt. Dagen till ära kommer det organiseras så kallat "Drunken Shenanigans" i Växjö lördagen den 28:e Juli. Det bjuds på mat, tilltugg och byxlöshet, men alla former av rusdrycker ansvarar gästerna för själva.

Festligheterna förväntas påbörjas omkring klockan 17 och avslutas när folk däckar och/eller går hem. Då jag stannar i Växjö tills måndag förmiddag skulle det vara trevligt att stoka lite på söndagen, bara softa och snacka skit duger gott för mig men har folk någon annan plan går det säkert att fixa.

That is all.

Kommentarer
Postat av: Per

Alla former av rusdrycker? Det KAN ju bli så att dödsshots bjuds gratis, så mycket man vill ha ^^
Hursomhelst så ser jag fram emot detta!

2007-06-30 @ 14:33:48
URL: http://naifuzan.blogg.se
Postat av: Dase

Oj, jag har faktiskt aldrig haft det tveksamma nöjet att dricka dödsshots, så jag måste nog prova :)
Fast jag vet vad som är i det, så det kan vara så att jag står över, vi får se helt enkelt.

2007-06-30 @ 14:43:17
Postat av: Per

Mark 2 är faktiskt lite snällare, då den är gjort på hälften habaneros och hälften vanlig röd chili. Den är fortfarande ganska intensiv, men eftersmaken är inte lika jävlig och sitter inte i lika länge. Gott äre dock ^^

2007-06-30 @ 16:24:20
URL: http://naifuzan.blogg.se
Postat av: Shazbot

MIN VÄN! Jag satt faktiskt och funderade på när och OM du skulle ge vika för grupptrycket. Now you are here. Jag tycker du får skaffa MSN med, för jag kör utan bajsiq numera, och jag vet att du vill snacka med mig, ofta. :) Det låter skitkul! Jag kommer, jag menar, rusdrycker är faktiskt mitt jobb. Vart är det vi ska vara? ;)

2007-07-01 @ 18:40:15
URL: http://shazbot.blogg.se
Postat av: Dase

Jag HAR skaffat MSN, har addat dig :)
Vi ska vara hos teh Permafacka, så det blir nog bra.

2007-07-01 @ 19:06:35
Postat av: Jenny

Fast jag kommer att ta bort hans MSN och han inte slutar att klaga på det. (Jag lovar, whine whine, cry cry i timmar.) ;P

2007-07-01 @ 19:13:36
Postat av: Mufflon

Allt whine på msn är berättigat. Msn sux! Nu har jag haft ett msn-virus som skickat ut löften om hemliga bilder och semesterkort till folk. Så nu måste jag ta en massa bilder och skicka till folk, för att inte tappa i trovärdighet liksom.

2007-07-01 @ 19:46:58
URL: http://salenko.blogg.se
Postat av: Per

Det är nog nån e-sexuellt överförbar msn-sjukdom, så som du cybersexar runt i grönsakslandet. Syfilis ja...
Lägg till mig på msn också!! [email protected]. Får jag spam-mail nu när jag skrev min emailadress här?

2007-07-01 @ 20:17:02
URL: http://naifuzan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0