Colon Duty 4!

Som titeln anspelar vankas det Colon Duty 4. Det har precis kommit, så med lite tur kan vi få in det på LANet. Har kört multiplayerbetan på Xbox360 och singleplayerdemot på PC, och det är väldigt lovande. Ser asbra ut, flyter bra på min dator och multiplayer är mycket action och röj, precis som gamla CoD fast i modern tid istället för WW2. Detta ger en något annan dimension till spelet och perk-systemet gör också att varje person kan välja sina egna små tricks. Exempelvis att man när man dör ramlar ner på golvet, drar sin pistol och kan skjuta några sekunder så man kan ta med sig folk i döden, eller att man har lite mer hälsa än normalt.

En annan sak som slog mig var att jag är duktigt sugen på....BASTU!!! Har inte bastat på år och dar och nu är det ju verkligen väder för det också, hur låter en soft kväll i ett trångt och varmt rum med massa män i på torsdag kväll?

Som det ser ut nu slutar jag skolan vid 15:00, så jag ser till att ha dator etc nerpackat innan dess så jag bara kan slänga in det i bilen och åka direkt efter det. Då är jag nog i växjö vid 18-tiden, så kan jag slänga in dator hos Ollster eller Mufflon och softa järnet :D

Kommentarer
Postat av: Jeff

I'm game! Jag tänker trakassera dig på ett eller annat sätt på torsdag kväll och bli tokägd på fredag kväll ;)

2007-11-07 @ 13:10:49
Postat av: Dase

Åh you liiiiike? :D

2007-11-07 @ 14:08:29
Postat av: Linus

Jag kan tänka mig bastu imorgon!

2007-11-07 @ 21:57:15
Postat av: Ican

Heeeeeeeeeeej Peter, I december dyker jag upp och dricker vin hos er, och du är inräknad.

2007-11-11 @ 12:24:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0