LAN?

Jag är mycket intresserad av LAN. Vecka 45, helgen då funkar utmärkt för mig, Jenny måste plugga en massa så är jag inte hemma får hon lite lugn och ro :)

Som det ser ut nu, jag kan köra ner torsdag kväll, skolan slutar vid 17 eller nåt, så jag kan bara ta och packa datorn och köra, så är jag nere vid 20-21-tiden ungefär. Det innebär att vi kan softa, ta en film och snacka lite skit eller nåt sånt på torsdag kväll, sen sätta igång på fredag så fort som folk bara kan. Det som behövs är plats att vara på, och sovplats för Gudfadern.

Spel som kan vara tänkbara är Call of Duty 2, nu när de flesta har lite nyare datorer kan vi spela det istället, det har lite smartare spelsystem än ettan iallafall. Nån som har några andra förslag på spel vi inte har spelat tidigare pga för kassa datorer? Rainbow 6: Vegas kanske kan funka om folk klarar av att spela det bara :D

Hör av er med mer info så får vi se hur det blir.

Kommentarer
Postat av: Shazbot

Jag är på. Den veckan har jag patienter måndag, tisdag och onsdag men resten av veckan är ok. Men det vore kul om folk kunde ge besked i tid för om det inte blir nått måste jag jobba. Vill inte ta ledigt och sen blir det inget, det har jag inte råd med.

Jag tror tom jag kan hosta LANet, ska ta hem mitt köksbord i vilket fall, då har jag plats för iaf 6 till förutom mig själv. 2 till vid mitt skrivbord, och sen 4 st vid köksbordet.

2007-10-22 @ 11:00:31
URL: http://shazbot.blogg.se
Postat av: Osto

Hmm.. v45 jobbar jag helgen om inte chefen byter schema. Igen...

CoD 2 funkar finfint. Vegas klarar dock inte min dator med riktigt. Behöver nytt grafikkort och det har jag inte tills dess.

2007-10-22 @ 11:52:01
URL: http://osto.blogg.se
Postat av: Linus

ni kunde inte valt en bättre helg för min del. Jag har nämligen 3 deadlines och 2 tentor v44, sen börjar nya kurser v45 och då är det alltid lugnt.

2007-10-22 @ 12:12:16
Postat av: lange

jag är i gbg den helgen ;P

2007-10-22 @ 15:51:03
Postat av: Shazbot

Danne, innebär det att du inte kommer? Kan du byta?

2007-10-22 @ 16:03:23
URL: http://shazbot.blogg.se
Postat av: Per

Jag har supit bort mitt schema, men jag vill ändå inte lana så det spelar ju ingen roll. Men jag tittar gärna förbi och säger hej =)

2007-10-22 @ 16:20:09
URL: http://naifuzan.blogg.se
Postat av: Jeff

Jag kan vara med på fredagkvällen efter jobbet. På lördag och söndag är jag i Kristianstad.

Colon Duty 2 funkar perfa (version 1.3 tack), det kan jag köra på den bärbara. Battlefield 2142 kan nog funka på den också.

2007-10-22 @ 16:31:06
Postat av: Osto

Olle: Det innebär att jag inte kommer.. Ska kolla om det går att byta med nån.

2007-10-22 @ 17:33:06
URL: http://osto.blogg.se
Postat av: Shazbot

Jag har sett till att jag är ledig helt nu, jag jobbar på torsdagen till halv 8, men du kanske inte kommer förrens då ändå dase? Mats var också sugen och har fixat så att att han med är ledig.
Jag är sugen på LAN, varesig vi blir bara 4 eller 8.

2007-10-26 @ 13:45:06
URL: http://shazbot.blogg.se
Postat av: Dase

Jag kan ju se till att antingen komma vid 8-tiden, eller så våldför jag mig lite hos Tomas en stund, vill inte lämna dator och sånt i bilen i det här vädret helst :D

2007-10-26 @ 19:35:07
Postat av: Linus

Jag har frågat Offa nu (han som var med och lanade sist vi var hos mig) och han verkade på.

2007-10-27 @ 00:51:04
Postat av: Mufflon

Det låter häftigt. Jag kan inte planera saker långt i förväg, jag fungerar inte på det viset, men det blir säkert bra. Iom att jag bor ett par meter från lan-lokalen så har jag väl inte så många giltiga ursäkter för att inte vara med.

2007-10-28 @ 17:30:56
URL: http://salenko.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0