Kalas!

Nu är det snart dags för det årliga spritkalaset! Det är drop in från 12 imorgon lördag. Vill man komma tidigare går det att ordna, men då bör man bestämma med mig tidigare så att jag är uppe och vaken och såna grejer. Det som bjuds är snacks av något slag, samt att man kanske får låna glas och så om man behöver :D

Sovplats är lite frågetecken kring, jag kan erbjuda ett mycket begränsat antal sovplatser, så rekommenderat är att ta med något att sova på, just in case. Jag har inga planer på söndag mer än att drägga och kanske spela lite på kvällen, så folk får stanna nästan så länge de vill, jag börjar skolan den första September, så då skulle det ju vara enklast om folk åkt hem, annars får de som vill stanna :)

Ps. Tips till playlist tas emot, vänligt men bestämt. Ds.

Kommentarer
Postat av: Jeff

We be there! Jag, Johanna, Per, Olle och Linus kommer i samlad tropp någon gång under dagen.



Kan rekommendera en del nytt i musikväg... Evergrey - Torn, The Haunted - Versus och Tiamat - Amanethes.

2008-08-22 @ 15:12:51
Postat av: Per

Vi sover väl där vi landar, så att säga :P

Angående musik så... tja... du har väl dragit ner watershed?

Jag kommer säkert på mer kul under kvällen. Eller så skiter jag i det. Hejdå!

2008-08-22 @ 16:43:22
URL: http://naifuzan.blogg.se/
Postat av: Linus

Jag skulle kunna tänka mig att slänga in lite nytt bland det vi brukar lyssna på, till exempel: Rage Against The Machine , Danzig , Korn, lite Guns n' Roses, massor Manowar och en gnutta Marilyn Manson.



Blir det efterfest hade det varit soft med lite Red Hot Chilli Peppers, Nirvana och Therion

2008-08-22 @ 16:55:07
Postat av: Shazbot

Wohoo! Jag hade tänkt att föreslå att Per ska ta med Deleirous och RAW med Eddie. Det är alltid soft att inleda en fest med! Musik kommer det alltid finnas, och ska för många röster med i bilden kommer vi aldrig hinna lyssna klart på en enda låt innan nån clown byter till nästa :)



"So where you gonna be?"

"IMA BE WHERE IM AT!"

2008-08-22 @ 17:22:44
URL: http://shazbot.blogg.se/
Postat av: Julia

Woho! Vi kommer nån gång under kvällen. =D

Musik? Well, de har nog andra bättre koll på.

2008-08-23 @ 10:54:19
URL: http://babyhasatemper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0