Dark Tranquillity

Ville mest påminna folk om att DT spelar här i Skövde den 15:e November. Det ska bli trevligt, har inte sett DT som headline på många år, om ens nånsin. I synnerhet som att detta inte är knutet till ett skivsläpp vankas det förmodligen en mängd gamla favoriter :D

Biljetterna kostar 210:-, vilket är en struntsumma med tanke på den underhållning som utlovas.


Annat av intresse är att Opeth spelar på Brewhouse i Göteborg den 13:e December. Helt klart bland det bästa jag sett live, och det var på festival med Helloween dundrande i bakgrunden. Ska bli otroligt kul att se dem på "riktigt" eller hur man nu ska säga, på en riktig spelning med gott om tid :D

Kommentarer
Postat av: Jeff

Jag kan tänka mig att köra uppåt obygden för lite gôteborschmetal.

2008-09-22 @ 14:49:04
Postat av: Per

Det låter ju bra. Då tar jag och köper biljetter till opeth i gbg å dt i skövde och hoppas att allt annat löser sig på ett bra vis!

2008-09-22 @ 15:15:29
URL: http://naifuzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0