Inspelning?

Jag tänkte såhär. Nån gång under januari väntas det bli rollspelande. I samband med det tänkte jag att Lange, Glurko och Don Bacon skulle kunna samlas och jamma lite ihop, och passa på att spela in min version av Burzums Key to the Gate. Har lärt mig gitarrdelen, ska börja träna på basdelen (den är knasigt enkel dock) och trummorna är skapligt under kontroll. Har jag tills dess lärt mig den tillräckligt bra för att spela hela i sträck utan större fel så är det nästan givet att leecha lite studio av Glurko och få det att hända. Det skulle vara kul :D

Sen kan vi även lira lite blandade grejer, kanske skriva ihop nåt slags låt och köra och lite så, bara för att det är kul att spela. Men vi får se, det blir som det blir :D

Kommentarer
Postat av: Per

Fy fan vad glad jag blir av att läsa detta =D
Som säkert alla vet är musik mitt liv och detta låter askul! Lär dig spela lite blues också så jävlar ska vi jamma ;)

2007-12-09 @ 00:02:11
URL: http://naifuzan.blogg.se
Postat av: Dase

Jag måste nog först lära mig spela någorlunda överhuvudtaget :D

Förresten, hittade på Rusta, trumset för 3000:-, det är säkert skitbra!!

2007-12-09 @ 10:58:46
Postat av: Mufflon

Ja, det blir jättekul! Jag är med och spelar ett instrument också! Kanske munspel. Och jag blir JÄVLIGT ledsen om ni inte låter mig vara med och spela in.

2007-12-09 @ 11:32:40
URL: http://salenko.blogg.se
Postat av: Per

Akustiska trumset kan man nog få tag på till rätt hyffsade priser. Men vem fan kan ha ett akustiskt trumset hemma å spela på? :P

2007-12-09 @ 15:22:37
URL: http://naifuzan.blogg.se
Postat av: Dase

Finns ju en anledning till att man inte har ett liksom :D

Digitala trummor kostar lite för mycket för att det ska vara trevligt, men det skulle vara duktigt smidigt. Men men, det löser sig nog på ett eller annat sätt.

2007-12-09 @ 18:36:13
Postat av: Shazbot

Jag vill också vara med!! Jag och Tomas kan ju spela p å samma gitarr! Så bra är vi!

2007-12-11 @ 08:41:51
URL: http://shazbot.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0