Snart kan jag precis allt!!

Nu har jag helt klart lärt mig gitarrdelen av Burzums Key to the Gate. Tränat lite trummor med ätpinnar vid datorn också, tangentbordet som virveltrumma, en spargris som hihat och en kaffemugg som crash, funkar skitbra :D

Nu måste jag bara hitta en schysst bastabb så jag kan lära mig det också...och kanske en bas, det kan hjälpa :D

Annars är det inte mycket nytt, har en schysst designidé till den pågående kursen Speldesign, ska nog bli ett postapokalyptiskt rollspel, ska bara få det lite mer precist och hitta på en massa dumheter som gör det roligt att spela också, det är kanske den svåra biten, vad vet jag.

Kommentarer
Postat av: Jeff

Du får stjäla friskt från Fallout med andra ord... =)

2007-12-05 @ 13:04:19
Postat av: Per

Hett tips: Be tomas sjunga in sången åt dig. Han kan göra det på distans hemma hos mig. =D

Jag ska snart komma igång med inspelning igen själv. Har en hel del idéer... fast det är hemligt tills jag vet om jag kan genomföra det ^^

2007-12-05 @ 17:02:55
URL: http://naifuzan.blogg.se
Postat av: Mufflon

Ja, det fixar jag lätt efter lite whisky! Danne kanske kan hjälpa till också.

2007-12-05 @ 18:44:44
URL: http://salenko.blogg.se
Postat av: Dase

Haha, det är inte omöjligt att Tomas får hjälpa till lite, han passar ju till Burzum liksom :D

2007-12-06 @ 07:58:54
Postat av: Shazbot

Jag bara väntar på att ON Flames ska samlas igen över en flaska Laphroaig och låta ideerna "spruta!" ;O

2007-12-06 @ 11:16:42
URL: http://shazbot.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0