Mitt ass är slappt!!

Fast Olle säger ändå att det är klart godkännt, så jag ska väl inte klaga antar jag. Efter ett par dagars stök och dumheter med Olle är man glad, har fått min Xbox 360 också, så det leks Gears of War för fulla muggar här.

Sen har jag dåliga nyheter och bra nyheter. Seden till ära blir det de dåliga först: Jag är inte längre klassledare för druider i Endgame. De goda nyheterna är att jag numera är Vice Guildledare!!!

Så över lag ett par stökiga och roliga dagar, med en hel del homoerotik och lite sånt :)

Kommentarer
Postat av: Per

Grattis till aset och viceguildledarposten. Jag kan omöjligt förstå varför du skulle vilja ta på dig ett sådant uppdrag. Men jag hoppas det blir roligt och belönande för dig i alla fall.

2007-07-17 @ 18:30:06
URL: http://naifuzan.blogg.se
Postat av: Osto

Men då är det ju dags att spela lite Gears! Vad har du för gamer-tag på Xbox Live?

2007-07-17 @ 21:46:08
Postat av: Mufflon

Grattis till din befordran! Nu ska du bara störta cap, sen är du lika ball som stalindog.

2007-07-17 @ 23:53:17
URL: http://salenko.blogg.se
Postat av: Dase

Har inte kopplat in boxen till teh internet än, måste trolla med routern så den får IP och sånt :)
Jag blir aldrig lika ball som Stalindog, så är det bara :(

2007-07-18 @ 08:33:15
Postat av: Mufflon

Nej det har du rätt i, men så länge Stalindog är på semester så kan du ju iaf leka herre på täppan. Men först måste du ta över ENDGAME!

2007-07-18 @ 10:49:09
URL: http://salenko.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0