Back in black!

Eller white kanske är mer passande, det snöar som fan här, det är bra :)

Stort tack till Olle som bjöd på sitt hem och sin kropp, och litet tack till alla som dök upp på LANet, det var riktigt kul.


Skolan är lite sådär just nu, ena kursen är aptråkig, introduktion till programmering, men andra kursen väger iofs upp det iom att det är speldesign. Senaste uppgiften är att analysera spelmekaniken i Pokémon. Det har faktiskt förhållandevis komplex mekanik för att vara ett såpass fånigt spel, så det är trots allt väldigt intressant att se hur algoritmerna fungerar etc.

Jag har även varit ute i god tid och förbeställt Mass Effect, man vill ju inte antingen missa släppet och att det säljer slut i de lokala butikerna, eller betala en förmögenhet hos Game :D

Annars är allt rätt lugnt, försöker komma på vettiga saker att äta som inte är en jävla massa krångel, så nu är jag tillbaka på hummusrullar, vilket är jävligt schysst och relativt nyttigt. Smidigt att det inte behöver värmas heller, så det tar kort tid att göra och går lätt att äta framför datorn :D

Kommentarer
Postat av: Per

Bra med snö? Jag tror inte vi kan vara vänner längre, Peter! Jävla skitsnö jag hatar det!

2007-11-14 @ 16:53:11
URL: http://naifuzan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0