En era går i graven.

Jag har nu sagt upp min betalning till Blizzard och tagit farväl av mitt gille. Känns lite tråkigt, har trots allt spelat med dem i flera år och vissa av dem är jävligt vettiga.

Men WoW känns helt enkelt inte längre roligt. Magin är borta. Jag tycker inte längre det är spännande med nya bossar, körde BT ikväll, vilket innebär att jag har varit i alla instanser utom Naxxramas (som tja, rätt få nånsin varit i). Trots att vi fick ner första bossen i BT till typ 9% kändes det inte det minsta intressant och ärligt talat, som jag ser det, tycker man inte det är roligt ska man inte spela :D


Man vet iofs aldrig, jag kanske får tillbaka glöden och vill spela igen om ett tag, men det blir nog inte jättesnart iom att Age of Conan släpps om en månad och allt, lär väl spela det en del misstänker jag.


I vilket fall som helst, det var kul så länge det varade :D

Kommentarer
Postat av: Per

Yay! Välkommen till klubben för fd wow-spelare =D
Det ska vi fira på lördag.

2008-04-23 @ 11:32:40
URL: http://naifuzan.blogg.se
Postat av: Per

Oh, och dessutom går det ju faktiskt att hålla kontakten med klankompisar och sånt även efter man slutat spela. Om de är jävligt vettiga alltså, och om man vill göra det. Jag har ju t.ex. två gamla sc-bekanta som kommer och festar med oss på lördag.

2008-04-23 @ 11:33:46
URL: http://naifuzan.blogg.se
Postat av: Osto

Hurra för att lämna WoW. Bra jobbat.

2008-04-23 @ 12:36:00
Postat av: Dase

Definitivt Per, men det är ändå tråkigt att inte längre spela med dem :D

Tja, jag har ju faktiskt slutat med WoW tidigare och tagit upp det igen, jag spelar trots allt för att jag tycker det är roligt. Är det inte roligt så spelar jag inte, därmed känns det inte som att jag ansträngde mig för att sluta :)

2008-04-23 @ 15:02:11
Postat av: Mufflon

Ja, grattis! Imorgon ska vi dränka sorger, besvär och WoW i fruktansvärda habaneroshots!

2008-04-25 @ 08:34:53
URL: http://salenko.blogg.se
Postat av: iller

hehe duktigt :P

2008-05-03 @ 10:51:22
Postat av: Ican

Back to life.

2008-05-05 @ 09:10:17
URL: http://Icans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0