Uff och buff

Stort tack till alla som kom till festen, det blev ju ganska lyckat trots allt :) Tack för presenter och sånt också, is nice.


Jag planerar att dyka ner till den varma södern i helgen, det var snack om bastu vilket låter helt galet och ganska trevligt, så jag är på :D Skulle vara praktiskt med nånstans att sova, men det löser sig på ett eller annat sätt, det kräver ju inte så vansinnigt mycket planering egentligen.

Planen är att jag dyker ner på lördag nån gång och åker hem igen på söndag nån gång. I have no idea :D

Kommentarer
Postat av: Osto

Det finns en mängd bänkar och buskage du säkert kan sova i på Teleborg. Hör av dig när du kommer ner så jag vet vad som planeras.

2008-08-27 @ 15:05:57
URL: http://osto.blogg.se/
Postat av: Shazbot

Jag trodde du skulle komma ner nästa helg! Jag har sittning med mina slutty-nurse-vänner på lördag kväll. Men vi kanske kan basta på söndagen?

2008-08-29 @ 09:28:16
URL: http://shazbot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0