Back in Black, igen!

Efter sommaruppehåll är nu bloggen vid liv!

Inte mycket nyheter, det är asvarmt vilket medför att allt är kasst, men det går förhoppningsvis över i veckan. Det som är på G som är lite viktigt är att jag annordnar födelsedagsfest! Nästan en månad försenad, men det passar rätt mycket bättre på alla sätt och vis, så det måste bli så :D

Den 23:e Augusti är folk välkomna hem till mig i Skövde på kalas, det bjuds kanske lite snacks, men mer avancerade saker får folk ta med själva. Med folk menar jag självklart folk som känner mig och så, har trots allt inte hur mycket plats som helst, så om ni vill ta med folk hör gärna av er så jag vet på ett ungefär hur många det blir.

Over and out, uppdateringar följer vid ett senare datum, just nu är det för varmt för att tänka...

Kommentarer
Postat av: Linus

I'll be there! Emelie och Maya kanske också hänger på. det beror lite på vilka andra som komemr och så vidare.

2008-07-28 @ 15:03:11
Postat av: Mufflon

Det låter fett! Jag kommer att vara rätt nyflyttad till Malmö då men jag ska försöka komma :)

2008-07-28 @ 19:31:54
URL: http://salenko.blogg.se/
Postat av: The Shaz

Jag kommer med, jag vet inte om Cain kommer, det får jag kolla upp!

2008-08-03 @ 13:18:32
URL: http://shazbot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0