Inga nyheter, men men.

Har inte hänt mycket på senaste, skolan har börjat igen, det är lite kul. Har inte testat speciellt mycket nya spel, men jag har däremot kollat in Fallout 3 gameplayvideos...

Im not impressed.

Det SER bra ut i fråga om modeller och texturer, och dialog och sånt känns helt ok....men animationerna och ljudet känns otroligt lamt. Verkligen inte vad man är van vid i moderna spel, det känns rätt mycket som en HL-mod eller nåt :D Däremot är som sagt omgivningarna riktigt snygga, känns verkligen nergånget och trevligt, så det är nog så att man kan komma över de negativa bitarna så länge strid inte blir alltför stor del av spelet. En sak till....skämt åsido, fusionsdriva bilar....som är vrak sedan länge....som med allra största säkerhet har blivit plundrade för åratal sen....som man skjuter med en fjantig pistol....så att de börjar brinna.....och sen exploderar......FU BETHESDA, det var fanimej det dummaste designbeslut jag nånsin hört. Jag har läst om det tidigare, men när jag såg det i videon skrattade jag rakt ut, det såg så extravagant jävla fånigt ut att det inte finns....

Anyway, det ska bli kul att testa nonetheless.

En annan sak är att Warhammer Online är på G, kommer om inte så länge, och då dyker det i vanlig ordning upp dumheter på deras hemsida. Som t.ex. den helt lysande Orcanizer. Det är kort och gott en översättare mellan engelska och orc, klart värd att testa för dem som gillar GW-orcer :D

Kommentarer
Postat av: Shazbot

Åh! Du får ju hitta på egna inlägg o inte sno mina! :D

2008-09-09 @ 17:28:23
URL: http://shazbot.blogg.se/
Postat av: Dase

Hade ju inget annat att skriva om, och ärligt talat, Fallout 3 tål att dissas fler gånger :P

2008-09-10 @ 11:13:17
Postat av: Shazbot

Mmm, men jag har lovat att inte snacka mer om det förrens jag spelat =)

2008-09-10 @ 11:42:58
URL: http://shazbot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0