Musicbox

Håller på att skriva en låt, det riktigt fina är att jag precis lärt mig hur noter fungerar :P Detta är ett klart plus på många sätt, det är rätt mycket enklare att skriva när man förstår språket, så att säga. Som vanligt tar det rätt så lång tid och blir inte speciellt bra heller, men det är trots allt riktigt roligt och man lär sig jävligt mycket om musik genom att hålla på med det. Måste bara skriva lite text också och spela in nån gång, men det är ett senare problem :)

Det om det, musik är kul.

Kommentarer
Postat av: Shazbot

Jag trodde faktiskt att du alltid har kunnat det Peter. Men det är ju bra tt du kan det nu. Vi måste illustrera framsidan till Cdn med Necroboner med. Den där med bårhuset och liket under lakanet :) Very funny shit.

2008-09-29 @ 18:54:53
URL: http://shazbot.blogg.se/
Postat av: Dase

Haha, jaa, good stuff, humor på hög nivå....så att säga....



Nä, ärligt talat har jag aldrig förstått hur takt fungerar i noter, jag förstod tonlägen och sånt, eller rättare sagt, att olika toner visade olika tonlägen, sen exakt vilka toner det var vet jag fortfarande inte, men det är inte så noga, det blir lite som det blir :D

2008-09-30 @ 00:39:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0