Hhhnnnnggggh....

Tentaperiod is the shit. Till den här veckan har jag pluggat till två tentor samt skrivit en novell. Nu är det bara en tenta kvar på lördag, men jag har redan failat den två gånger och det ser mörkt ut för rebellerna. I övrigt, ingenting. Har helt enkelt inte energi att tänka på nåt annat, pluggar hela dagen, kommer hem, äter mat, svimmar en smula framför datorn :)

Fast, jag har trots allt Borderlands. Gillar man Diablo och FPS gillar man nog Borderlands, för well, det är typ det. Fungerar utmärkt i Coop, så jag kan starkt rekommendera det för folk som gillar coop :)

Kommentarer
Postat av: Jef

Failure is not acceptable! =D



Lycka till!

2009-11-06 @ 08:59:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0