On a sunnier note

För att liva upp stämningen lite vill jag härmed meddela att ENDGAME nu har rensat hela Karazhan. Kanske mest viktig i hela projektet var naturligtvis jag, men eftersom jag är så ödmjuk vill jag inte framhålla detta. Så mycket.

Eftersom det i vanlig ordning är brist på helare har vi haft svårt att komma framåt, men förhoppningsvis börjar det röra på sig och vi tar ner Gruul nästa vecka. Min karriär som klassledare för druiderna har blivit lite mer ansvarstyngd då vi har rekryterat ett par druider till, så nu är vi sammanlagt 5-6 aktiva druider, fortfarande lite kort, men vi jobbar på det :)

Kommentarer
Postat av: Per

Är det bra? ;)

2007-07-02 @ 11:16:40
URL: http://naifuzan.blogg.se
Postat av: Anonym

Beror på antar jag :D
Bra för gillet iallafall, och det som är bra för gillet är bra för mig (på samma sätt som att det som är bra för överklassen är dåligt för mig, det har några pinko commie russians sagt).

2007-07-02 @ 11:43:01
Postat av: Jenny

Men peter, eftersom som du mer eller mindre är överklass, så är väl det som är bra för överklassen bra för dig? Eller?

2007-07-02 @ 18:17:50
Postat av: Dase

Varför skulle pinko commie russians ljuga för mig? Jag har aldrig gjort dem något ont.

2007-07-02 @ 18:43:02
Postat av: Shazbot

Tänk på varje gång ni laddar ner en mp3a så laddar ni ner en liten bit kommunism. Det är därför jag och per har skitmånga! Soft för Endgame, Grattis får jag väl säga. Jag är sugen som fan på att spela ibland. Ibland är jag så glad att jag inte gör det. Ska jag tillbaka ska jag nog spela upp vesslan och satsa på att få mest dis.hon kills i världen. Alla ska bli antingen skiträdda eller skitarga när de ser honom... hade jag tänkt. Men men, jag vet inte :D

2007-07-03 @ 16:59:09
URL: http://shazbot.blogg.se
Postat av: Per

Mmm, jag har äntligen kommit över 20k bitar kommunism ^^

2007-07-03 @ 21:09:29
URL: http://naifuzan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0