LAN och saker

Nuså, då spikar vi LAN fredag-söndag v45, hos Olle, inga byxor.

Spel föreslagna är Rainbow 6: Vegas, Call of Duty 2, World in Conflict (kan testa iallafall, har inte kört det multiplayer).

Övriga förslag?

Med lite tur har det släppts lite fler spel tills dess, Call of Duty 4 är ju på G och kanske Crysis multiplayerdemo hinner släppas, men jag tror vi klarar oss :D

Crysis single player är jävligt soft måste jag säga, man kan leka som satan och riva hus med nävarna, meja ner skog med kulsprutor á la Predator och slänga en massa skräp i havet. Så skjuter man folk ibland också, men mest leker man faktiskt :D

Kommentarer
Postat av: Jeff

Jag är med på fredagkvällen. Kör hemskt gärna CoD2 (v1.3) då, tror inte jag lär få igång så mycket annat. Största nackdelen med Macar, det släpps lite få spel för dem ;)

2007-10-28 @ 19:20:30
Postat av: Jeff

Iofs skulle jag kunna kunna installera Windows och dual-boota enbart för spel... Ska se om jag kan lösa det i tid, annars helst CoD2 som sagt =)

2007-10-28 @ 21:54:54
Postat av: Linus

När vi behöva slappna av lite vore SWAT4 kul. elektrifiera gamla tanter och så!

2007-10-28 @ 22:34:23
Postat av: Linus

Vi har ju även diskuterat Team Fortress 2, men det kräver eventuellt att folk köper det. Jag ska se om jag kan hitta någon crackad release som går att lana.

2007-10-29 @ 08:54:12
Postat av: Jenny

Yay, tid att plugga ifred :D

2007-10-30 @ 21:43:45
Postat av: Shaz

Detta ska bli otroligt kul alltså! Jag ser väldigt gärna att vi lirar TF2, det är ett spel som jag tror kan återuppliva gamla minnen för oss ala LAN hos Jeff. :) Men SWAT4 och Vegasn ska bli väldigt kul alltså.

2007-10-31 @ 11:17:01
Postat av: Mr.Shaz

LINUS! Ska vi ta ditt bord till mig eller vad säger du? Kanske är lite väl mycket stök? Jag har som det ser ut nu lungt plats för 5 per utöver mig.
De spikade är Olle, Linus, Mats, Dase och Tomas. Jeff tittar in en stund på fredag. Per ska vi övertala lite till. Offa skulle LInus kolla med också, any word Linus?

2007-10-31 @ 14:48:41
URL: http://shazbot.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0