Verket för Högskoleservice. Not so good.

VHS, tack för att ni finns, era jävla mongon. Dag tre av mitt actionäventyr att styra upp den här soppan börjar bra. Skolan vet fortfarande ingenting. Ringer VHS, och se på fan, de vet heller ingenting...utom den liiiilla detaljen att de inte vet nånting, det är SKOLAN som har hand om det. Hade ju varit jävligt smart att säga det i måndags kanske? När jag ringde första gången? Och de sa att de skulle kolla med teknikerna? Så hade jag kanske sluppit att ringa dem 4 gånger till och fråga? Men neeeej, vi gör på deras sätt, att de inte har en jävla aning vad de håller på med.

Och se på fan, nu ligger VHS system nere tills imorrn, vilket innebär att skolan inte heller kan kolla upp nånting, eftersom allt går via deras jävla skitsystem (ha, punkreferens, no pun intended). För jag menar, det är ju gott om tid tills introduktionen, så det finns ju ingen anledning att stressa liksom, det är ju flera dagar kvar.....

Kommentarer
Postat av: Shazbot

Stackars... :( Trist när sånt här händer alltså.

2007-08-15 @ 14:16:10
URL: http://shazbot.blogg.se
Postat av: Jeff

Det är ju tamigfan genialiskt! Att serva ett system och ta ner det helt under den tiden på året det används som mest.
Förresten, jag hoppas du låter de på antagningen få höra om sin kompetens... =)

2007-08-15 @ 14:44:01
Postat av: Jenny

Om du inte kommer in, lovar jag att försörja dig ett år till, utan att du behöver jobba eller gå någon idiotkurs bara för att liksom. Du kanske blir tvungen att städa lite och tömma diskmaskinen och ge mig en kram när jag kommer hem från jobbet, men annars så kan du bara montera upp din sandsäck och slå dig trött tills den värsta ångesten lägger sig.

2007-08-15 @ 16:24:13
Postat av: Per

Vet hur det känns när man ringer den ene, och då har den andre ansvaret. Så ringer man den andre, då har den tredje ansvaret, och den tredje säger att den första har ansvaret och ingen har något som helst ansvar för någonting och ingen vet någonting om något.
Lite som när jag försökte få pengar för mina flygbiljetter till japan :P
Motsträviga jävla människor!

2007-08-15 @ 19:49:29
URL: http://naifuzan.blogg.se
Postat av: Ican

No worries, funkar det inte nu så måste de ju förstå att det är de som fuckat upp sig. Annars jävlar.

2007-08-15 @ 21:30:42
URL: http://icans.blogg.se
Postat av: Jenny

Grejen är ju att även om dom har gjort fel, kan vi inte bevisa det, eller göra något åt det. Vi är hänvisade till att dom raggar upp en plats av ren välvilja eller så om det inte finns någon reserv.

2007-08-15 @ 21:51:29
Postat av: Ican

Bäst för dem att de visar välvilja *hämtar basebollträ*

2007-08-16 @ 09:16:59
URL: http://icans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0