Andra nyheter

Lite annat som jag glömde bort :)

Jag var ute i lördags och spelade airsoft för första gången på år och dar, det kändes bra. Trevligt folk, halvkasst väder, schysst mark och nästan ett skrevskott. Helt klart en bra dag :) En bidragande faktor till att jag fick tummen ur är att en klasskamrat (läser grafik iofs) spelar, och han skulle också ut så då tänkte jag att jag kunde passa på.

Märktes rätt tydligt att jag var lite ringrostig, tog tre spel innan jag ens avfyrade mitt vapen, då jag blev utskjuten innan jag ens fick chansen i början. Sen gick det mycket bättre, plockade folk lite här och var och fick in ett par riktigt bra träffar.

Skolan går bra, måste fixa lite hemuppgifter som inte är för roliga, men det är trots allt intressant hur man än vrider och vänder på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0