Fett med fest...eller fest med fett.

Med anledning av årsdagen av undertecknads födelse blir det en mycket sen fest. Den 22:a Augusti är folk som känner mig och är intresserade av att komma välkomna till mitt hem för en stilla kväll av dumheter. Om du känner dig manad, hojta till så vet jag att du kommer. För de som kommer långväga finns det sovmöjligheter i form av golv, gräsmattor, asfalt och dylikt. Eventuell mat och dryck medtages, det bjuds möjligtvis på märkliga snacks och kanske en kopp kaffe om så önskas. Annars kommer jag inte direkt på nåt mer, är det några frågor är det bara att kontakta undertecknad, jag har svar på det mesta. (Obs. Svar kan vara påhittade eller direkta lögner.)

Tidpunkt för själva festligheternas inledande är flexibel, det beror på när folk dyker upp och börjar bli törstiga, etc etc. För de som vill finns möjligheten att komma redan på fredagen eller ännu tidigare (detta bör dock avtalas med mig så att jag faktiskt är hemma och så) går det att ordna, isåfall blir det förmodligen något slags film- och/eller spelkväll på fredagen.

Öh, det om det, säg till folk jag känner om ni kommer på nån som kan tänkas vara berörd :D

Kommentarer
Postat av: Mufflon

Jag kommer!



Jag planerar även att dyka upp på din fest.

2009-07-26 @ 22:02:37
URL: http://salenko.blogg.se/
Postat av: Per

Det är ju givetvis en helg då jag jobbar, men semestern är ju över då, så det ska nog gå att byta.

2009-07-27 @ 05:21:04
URL: http://naifuzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0