Exjobb is the shit

Har inte varit så aktiv här på senaste, kan vara så att exjobbet tar upp lite för mycket av min tid och hjärna. :D

Lite småsaker som har dykt upp dock, folk har glömt lite saker här, en kasse med Magic-kort och någons schampo och balsam.

Exjobbet rullar på, exakt en vecka till första deadlinen för litteratur- och metodstudien och jag är klar för preliminär inlämning, det känns bra :D

Annars har jag inte mycket att skriva, men jag kan passa på att länka lite dumheter jag fått skickat till mig.



"Äta flott och syssla med tjejer!"

Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha gött!

2010-02-08 @ 11:31:15
URL: http://johannahansson.blogg.se/
Postat av: Jef

Så det är du som stulit mitt schampo och balsam!

Är det en systemetkasse med kort så skulle de också kunna vara mina, men å andra sidan tror jag inte att jag hade någon kasse med mig utan bara en liten låda.

2010-02-09 @ 09:03:00
Postat av: Dase

Det är en öh...Twilfitkasse :)

2010-02-09 @ 16:25:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0